مقالات آموزشی

لیست لوازم برقی جهیزیه عروس

در این مقاله می خواهیم لیست لوازم برقی جهیزیه عروس را بررسی کنیم. برای خرید انواع لوازم خانه و آشپزخانه با فروشگاه لوازم خانه و آشپزخانه زنبیل در کرج ..

یکی از مهم ترین دغدغه ها برای شروع یک زندگی جدید، خرید جهیزیه عروس است. تهیه لیست جهیزیه عروس خصوصا نزدیک به مراسم عروسی کار سخت و دشواری است. ما در مقاله پیشین به شرح لیست جهیزیه عروس پرداختیم. در این مقاله می خواهیم تعدادی از لوازم برقی جهیزیه عروس را معرفی کرده و شرح دهیم. برای خرید انواع لوازم خانه و آشپزخانه با فروشگاه لوازم خانه و آشپزخانه زنبیل در کرج همراه باشید.

لیست لوازم برقی جهیزیه عروس

لوازم برقی آشپزخانه تنوع زیادی از لحاظ جنس، مدل، رنگ و… دارند. برای خرید لوازم برقی آشپزخانه به اندازه منزل خود و بودجه مورد نظرتان نگاه کنید . از خرید لوازم بی استفاده خودداری کنید.

یخچال فریزر

یخچال فریزر  به عنوان مهم ترین لوازم برقی آشپزخانه شناخته می شود. انواع مختلفی از یخچال فریزردر بازار موجود است که شامل: یخچال ساید بای ساید، یخچال فریزر بالا، یخچال فریزر پایین، یخچال درون کابینتی یا توکار، یخچال هتلی (کامپکت)، یخچال در فرانسوی و یخچال دو قلو و… هستند.

ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی هم یکی دیگر لوازم برقی ضروری در منزل محسوب می شود. لباسشویی نیز انوع مختلفی در بازار دارد که شامل: لباسشویی در از بالا، ماشین لباسشویی در از جلو و ماشین لباسشویی دو قلو هستند.

اجاق گاز

اجاق گاز یکی دیگر از ضروری ترین لوازم آشپزخانه می باشد که از جنس استیل، شیشه و یا سرامیک هستند. انواع اجاق گاز شامل: اجاق تو کار (صفحه ای)، رومیزی و ایستاده هستند.

ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی اگرچه از لوازم ضروری در آشپزخانه محسوب نمی شود ولی یک وسیله کاربردی می باشد. خصوصا در زمانی که مهمان های زیادی دارید و ظرف ها تلنبار شده اند. تنوع ماشین ظرفشویی در بازار زیاد است و شما می توانید بر اساس نیاز و بودجه خود ماشین ظرفشویی مناسبی را انتخاب کنید. انواع ماشین ظرفشویی شامل: توکار، رومیزی و ایستاده می باشد.

مایکروفر

بسیاری از افراد فکر می کنند مایکروفر و مایکروویو یکی هستند و تفاوتی ندارند و برخی هم تفاوت این دو را نمی دانند. مایکروفر وسیله ای است که با دما و گرما کار می کند؛ یعنی پخت و پز در آن با گرما انجام می شود مانند فر ولی دستگاه مایکروویو با اشعه کار می کند و پخت و پر در آن علاوه بر گرما تحت اشعه wave انجام می شود.

مایکروویو

مایکروویو همانطور که در بالا گفتیم با اشعه و المنت های گرمایی کار می کند و از همین طریق غذا و مواد غذایی را گرم می کند.

چرخ گوشت

برای خرید چرخ گوشت با توجه به اندازه مصرف خود، آن را انتخاب کنید. به خاطر داشته باشید که تعداد چرخ دنده های چرخ گوشت بسیار مهم هستند زیرا هر کدام از آن ها کاربرد خاصی دارند.

غذاساز

غذاساز از آن دسته لوازمی است که کار ما را در آشپزی ساده تر و سریع تر می کند. غذاسازها به طور کلی در سه اندازه اصلی بزرگ، متوسط و کوچک در بازار موجود هستند. تفاوت غذاساز ها با یکدیگر در بعضی امکانات آن ها است.

همزن برقی

همزن های برقی دو نوع دارند؛ نوع اول دستی و بدون کاسه و نوع دوم کاسه دار است.

فروشگاه لوازم خانه و آشپزخانه زنبیل

فروشگاه لوازم خانه و آشپزخانه زنبیل در کرج با امکان خرید اینترنتی انواع سطل و فرچه و انواع کالای مربوط به خانه ، آشپزخانه ، سرویس های جهیزیه ، سرویس های مسافرتی و… در خدمت شما هموطنان عزیز می ‌باشد. شما می توانید انواع لوازم خانه و آشپزخانه را با بهترین برندهای موجود مانند لیمون، هومتکس، یونیک، زیباسازان و… در سایت فروشگاه لوازم خانه و آشپزخانه زنبیل ببینید. تمامی محصولات موجود در این فروشگاه دارای دوام و کیفیت بالا هستند. جهت خرید جعبه کمک اولیه مدل مربع لیمون به فروشگاه لوازم خانه و آشپزخانه شیک زنبیل مراجعه فرمایید.

ما را در صفحه رسمی اینستاگرام فروشگاه اینترنتی لوازم خانه و آشپزخانه زنبیل در کرج دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *