مقالات آموزشی

چرا از بانکه و ظروف شیشه‌ای در آشپزخانه استفاده می‌کنیم؟

ظرف شیشه ای آشپزخانه | فروشگاه اینترنتی لوازم خانه و آشپزخانه زنبیل

تعدادی از شرکت‌های تولید کننده انواع مواد غذایی، ظروف شیشه‌ای را برای نگهداری مواد غذایی مورد استفاده قرار می‌دهند. زمان خرید مربا، ترشیجات و … از سوپرمارکت‌ها نیز این ظروف شیشه‌ای و بانکه‌ها را دیده‌ایم. همانطور که می‌دانیم، پس از استفاده از مواد غذایی داخل ظرف شیشه ای آشپزخانه می‌توان آن‌ها را شسته و مجددا از آن‌ها برای نگهداری مواد غذایی استفاده کرد. این ظروف کاربردهای دیگری نیز دارند که در ادامه به معرفی چند نمونه از کاربردهای آن می‌پردازیم. برای اطلاع از قیمت و خرید انواع لوازم آشپزخانه به فروشگاه لوازم خانه و آشپزخانه زنبیل در کرج مراجعه کنید.

انواع کاربرد بانکه ها و ظرف های شیشه ای آشپزخانه

همانطور که در متن بالا به آن اشاره کردیم، انواع این ظروف کاربردهای متفاوتی دارند. از انواع کاربردهای آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نگهداری مربا و ترشی در ظروف شیشه ای
  • نگهداری عسل و روغن طبیعی
  • نگهداری ادویه در ظروف شیشه ای

از کاربردهای مهم بانکه‌ها و ظرف شیشه ای آشپزخانه نگهداری مربا و ترشیجات درون آنهاست. انواع عسل و روغن طبیعی را نیز می‌توان در آن‌ها نگهداری کرد. برای اینکار لازم است در ابتدا ظروف را شسته و زمان دهیم تا کاملا خشک شوند. چس از خشک شدن کامل طروف، می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

تزئین کردن بانکه ها و ظروف شیشه‌ای

به منظور زیباتر به نظر رسیدن فضای آشپزخانه می‌توان از ترفند رنگ کردن ظروف شیشه‌ای و بانکه‌ها استفاده کرد. برای اینکار بهتر است از اسپری رنگ استفاده کرد. با استفاده از اسپری‌های رنگی می‌توان طرح‌های مختلفی را روی لایه بیرونی ظرف شیشه ای آشپزخانه بوجود آورد. لازم به ذکر است زمانی که اسپری رنگ در دسترس نباشد، برای تزئین این ظروف می‌اوان از ربان‌ها و طناب‌های رنگی استفاده کرد. البته این را هم باید گفت که در برخی موارد بانوان ترجیح می‌دهند از ظروف ساده برای نگهداری مواد غذایی در آشپزخانه استفاده کنند. تزئین و رنگ کردن این ظروف امری کاملا سلیقه‌ای بوده و به سلیقه و خواست شما بستگی دارد.

ظرف شیشه ای آشپزخانه | فروشگاه اینترنتی لوازم خانه و آشپزخانه زنبیل

مزایای استفاده از بانکه‌ها و ظروف شیشه‌ای

ظروف شیشه ای، از جمله ظروف مناسب برای نگهداری انواع مواد غذایی هستند. از ترکیب مواد غذایی با جنس بدنه جلوگیری به عمل می‌آورند. از این رو با نگهداری مواد غذایی در ظرف شیشه ای آشپزخانه هیچ گونه تغییر رنگ، بو و مزه در آن ماده خوراکی مشاهده نمی شود. از زمان های قدیم نیز برای نگهداری آب از پارچ و ظروف شیشه ای استفاده می کردند که هم ظاهر زیبا داشته و هم سبب تغییر مزه در آب نمی شده است. می‌توان گفت امروزه شاهد گستره وسیعی از بطری های آب آشامیدنی در طرح و رنگ های مختلف هستیم.

فروشگاه لوازم خانه و آشپزخانه زنبیل

فروشگاه لوازم خانه و آشپزخانه زنبیل در کرج با امکان خرید اینترنتی انواع کالای مربوط به خانه ، آشپزخانه ، سرویس های جهیزیه ، سرویس های مسافرتی و… در خدمت شما هموطنان عزیز می ‌باشد. شما می توانید انواع لوازم خانه و آشپزخانه را با بهترین برندهای موجود مانند لیمون، هومتکس، یونیک، زیباسازان و… در سایت فروشگاه لوازم خانه و آشپزخانه زنبیل ببینید. تمامی محصولات موجود در این فروشگاه دارای دوام و کیفیت بالا هستند. جهت اطلاع از قیمت و خرید انواع رنده به فروشگاه لوازم خانه و آشپزخانه زنبیل مراجعه فرمایید.

ما را در صفحه رسمی اینستاگرام فروشگاه اینترنتی لوازم خانه و آشپزخانه زنبیل در کرج دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *